سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی

دانلود نمونه سوالات تستی و تشریحی آیین نامه راهنمایی و رانندگی+جزوات

سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی

دانلود نمونه سوالات تستی و تشریحی آیین نامه راهنمایی و رانندگی+جزوات

,بهترینهای زندگی را داشته باشم وقتی تو رو نداشته باشم هیچی ندارم

اگر قرار باشه در میان جنگل تک و تنها زندگی کنم حاضرم سالها حتی تمام عمرم را صبر کنم اما بعدش با تو باشم حتی یک روز یم شب یک لحظه اگر ماه و اسمان بالای سرم همه روزم رو قشنگ کنه اما تو در کنارم نباشی یعنی هیچ. چون تو رو خیلی دوست دارم همه  سختی های  دنیا رو  تحمل می کنم اگه فرش زندگیم زمین خئا باشه اگر سرمای زمستون گرمای تابستون تنم رو سیاه و کبود کنه صبر رو تحکل می کنم اخه دوستت دارم دست خودم که نیست. اگر منو قفل و زنجیر کنی همه عمرم شکنجه ام کنی باز هم دوستت دارم .......

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.