سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی

دانلود نمونه سوالات تستی و تشریحی آیین نامه راهنمایی و رانندگی+جزوات

سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی

دانلود نمونه سوالات تستی و تشریحی آیین نامه راهنمایی و رانندگی+جزوات

دنیا بهتره دوباره از نو نوشته بشه

دنیا  بهتره  دوباره از نو شروع بشه...فراموش شدگان تاریخیم ما هر 2 از یک گل و یک اب و هواییم اما تو کجا و من کجاتو رو خدا با جوهر همه رنگها درست کرد من را با رنگ سیاه درست کرد تو همیشه سیب سرخ را از شاخه میچینی میخوری من سیب مانده و گندیده با اینکه هر 2 تا ما ادمیم اما خدا به تو بیشتر رسید تا به من تو هر لحظه در عشق و لذتی من همیشه در بدترین گرفتاریها وقتی خدا داشت ما 2 تا رو درست کنه منو فراموش کرد حتی برایش فرقی نمی کرد که پدرم مادرم کی باشه و اصلا بالای کوه دنیا بیام یا در  بیابان بی اب و  علف تو در  بهشت هستی خودت خبر نداری من میلیاردها سال نوری دور از  بهشت تو سفیدی من سیاهم همه جیزهای خوب نصیب تو شد و همه بربختی ها نصیب من خیلی سعی میمنم به تو برسن اما انگاری  یک چیزهایی پاهامو میگیره  نمیزاره حرکت کنم تنها یک شانس برای رسیدن به خوشبختی دارم یک شهاب سنگ بیاد و بخوره همه چیزو نابود کنه تا دنیا  دوباره از  نو  نوشته بشه...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.