سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی

دانلود نمونه سوالات تستی و تشریحی آیین نامه راهنمایی و رانندگی+جزوات

سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی

دانلود نمونه سوالات تستی و تشریحی آیین نامه راهنمایی و رانندگی+جزوات

هر چقدر شوهرم سنش بالاتر میره قشنگتر میشه

قربان اون سبیلهاش برم سفید مثل برف لطفا در مورد خصوصیات شوهرتان بگویید و اینکه چرا این همه دوستش دارین و عاشقش هستین؟   شوهرم هر چی مسن تر و پیرتر میشه قشنگتر میشه می توانم بپرسم چقدر شوهرت را دوست د اری؟ آره عزیزم من عاشق شوهرم هستم براش می میرم اون سبیلهای سفیدش که به شکل سبیلهای گربه سفید هست اون نگاه هایش اصلا هر چقدر شوهرم را می بینم ازش سیر نمیشم وقتی از خانه بیرون میره و به اداره اش میره دلم براش تنگ میشه همیشه به خودم میگم نکنه یکی بیاد چشماشو از من بگیره اسمونم سیاه بشه دیگه خورشیدم را نبینم اون بی نظیره بعضی وقتها خشن و عصبانی میشه و این خیلی لذت بخشه چون یک مرد خوب نیازه مثل یک خروس یکمی چاشنی عصبانیت داشته باشه اون لحظه من براش کنیز میشم اسیرش میشم وقتی از من ایراد میگیره خوشحال میشم چون واقعا حق داره و واقعیت رو میگه یکبار یک نعلبکی استکان را داشتم اب میکشیدم اون گفت فقط اب نزن با دستت اون را خوب بشوذ من ناراحت نشدم خیلی هم خوشحال شدم البته اون یکمی وسواس هست اما همین وسواسی هم لذت داره طفلکی بیشتر وقتها در حال تمیز کردن هست با اینکه همه چیز تمیزه اینجوری وسواسی خوبه چون هم سرگرم میشه هم من میتونم خیلی نگاهش لطفا برای ادامه مطلب به این سایت  قسمت مقالات خواندنیش بروید  www.armin3d.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.